تولیدی کفش و کتونی در اسلامشهر و تهران 09127294075

تولیدی کتونی اسلامشهر - تولیدی کفش تهران - خرید عمده کفش- پخش عمده کتانی -عمده فروشی کفش و کتونی ارزان زنانه و مردانه-کانال تولیدی کفش ارزان,-تولیدی کفش,

تولیدی کفش و کتونی در اسلامشهر و تهران 09127294075

تولیدی کتونی اسلامشهر - تولیدی کفش تهران - خرید عمده کفش- پخش عمده کتانی -عمده فروشی کفش و کتونی ارزان زنانه و مردانه-کانال تولیدی کفش ارزان,-تولیدی کفش,

جک با تربیتی

ﺳﺮﮐﻮﭼﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﺳﺎﻧﺪﻭﯾﭽﯽ ﺑﺎﺯﺷﺪﻩ ﺭﻭ ﺷﯿﺸﻪ ﺵ ﺯﺩﻩ :

ﺍﺳﻨﮏ ، ﺍﺳﻨﮏ ، ﮐﺘﻠﺖ !!






ﺍﻧﺼﺎﻓﺎ ﺩﺳﺖ ﻭﺑﺎﻟﻢ ﺧﺎﻟﯿﻪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺑﻐﻠﺶ ﯾﻪ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻣﯿﺰﺩﻡ ﻭ ﻣﯿﻨﻮﺷﺘﻢ :

ﮐﺘﻠﺖ ﮐﺘﻠﺖ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﻢ





ایده_راهگشای_وضعیت_بد_اقتصادی



یک ایده احتمالاً موثر بعنوان طرحی ضربتی و کوتاه مدت جهت کاهش تنش‌های بحران اقتصادی فعلی میتواند بشرح زیر باشد:


گام اول:

دولت بازار ثانویه ارزی را با نام #بازار_یگانه_ارزی اعلام کند و ارز ۴۲۰۰ تومانی را بطور کامل حذف کند (زیرا ارز چند نرخی فساد آور است) و فقط تبادل ارزی در همان #بازار_یگانه_ارزی انجام شود.


گام دوم:

دولت همه ارز حاصل از فروش نفت و پتروشیمی و شرکتهای دولتی را در همان #بازار_یگانه_ارزی عرضه و تبادل کند.


گام سوم:

دولت اختلاف قیمت حاصل از فروش ارز در #بازار_یگانه_ارزی با قیمت ۴۲۰۰ تومان را بطور مساوی و از طریق حساب یارانه به همه مردم پرداخت شود. به این ترتیب مثلاً ممکن است یارانه دریافتی هر فرد ۱۰ برابر مقدار فعلی شود.



بر اساس این ایده قیمت همه کالاها بسرعت به حدود دوبرابر سال گذشته خواهد رسید اما در عوض پس از یک دوره چند ماهه قیمت ارز ثباتی نسبی پیدا کرده و افراد و سرمایه گذاران می توانند با آرامش بیشتری به فعالیت اقتصادی بپردازند.



همچنین جذابیت نقدینگی برای انجام فعالیت های تولیدی بیشتر خواهد شد.




eots



سامانه EOTS یک سیستم چند کاره میباشد که زیر دماغه اف 35 نصب می شود و در صورتی که بدان نیاز مبرم نباشد میتوان آن را جدا کرد .


این سامانه به عنوان مکمل خارجی سیستم پیشرفته AN/AAQ-37 (همان DAS معروف) توسعه یافته است و تا حدود زیادی از تکنولوژی پاد اسنایپر XR استفاده میکند.


از ویژگی های شاخص EOTS می توان به وزن کم و بازتاب راداری کم آن اشاره کرد.این سیستم از یک FLIR نسل سوم ، یک لیزر پیشرفته و یک دوربین CCD-TV پیشرفته استفاده میکند که میتواند اهدافی را در آسمان و زمین به صورت دور ایستا و در شب و روز کشف کند.


همچنین سیستم EOTS می تواند با کیفیت بسیار بالا عکس برداری کند و به صورت دید حرارتی یا تصویر سازی فروسرخ به کشف اهداف و عکس برداری از محیط بپردازد.


همچنین سامانه EOTS می تواند به وسیله لیزر فاصله تا هدف را گزارش دهد (مسافت یابی لیزری) یا اینکه محل تابش لیزر به روی جنگنده را مشخص کند و یا سلاح های هدایت لیزری به وسیله پرتو لیزر به سمت هدف هدایت کند و یا به نشان گذاری لیزری اقدام نماید.


این سیستم قدرتمند به وسیله یک فیبر نوری به پردازنده مرکزی اف 35 نصب می شود و طی پرواز شبانه می تواند به همراه سیستم EO DAS یا همان AN/AAQ-37 تصاویر واضح از محیط را برای هلمت خلبان یا نمایشگر کابین مخابره کند.


چینی ها نیز سیستمی بسیار شبیه به AAQ-40 را برای جنگنده نسل پنجم خود جی 20 توسعه داده و به احتمال زیاد عملیاتی کرده اند که کارایی مشابه نمونه آمریکایی دارد و شکل آن نیز بسیار شبیه به AAQ-40 بوده و دقیقا زیر دماغه جی 20 نصب می شود.